fredag 27 juli 2012

MINA FINA

I tre veckor har jag haft mina ljuvliga ungar hos mig. Vi har haft ett soft sommarlov i år, bortsett från en flytt mitt i alltihop, i stor kontrast till förra året då vi hann med Öland, High Chaparrall, kryssning och Kreta. Den här sommaren blev det en mysig vecka i Skaresta och resten på hemmaplan. Men oavsett, var vi än är, så är livet allra bäst när jag har dom i närheten.
Därför, och med den troliga bidragande faktorn att jag är jättegravid och jättelabil, är det extra jobbigt idag när jag lämnat iväg mina små barn för tre veckors sommarlov tillsammans med pappa. Det är tufft.
Även om jag vet att de kommer ha det jättebra och att de drar iväg på efterlängtad Göteborgsresa redan imorgon bitti. Jag saknar dom!

Tur ändå att de är hemma igen om en vecka och att jag får lov att låna dom då.
Älsklingar.

Inga kommentarer: