lördag 1 september 2012

FÖDELSEDAG

Hej, jag heter Malin och jag är 32 år gammal. Fy tusan!
Det är min födelsedag. Jag har blivit firad med fina presenter från alla barn och Fredrik.
Alldeles strax ska vi åka upp till Viksund och poolparty. Tyvärr är vädret inte riktigt med oss.
Jag har även gått in i den 40:e graviditetsveckan och min kropp är inte heller riktigt med mig. Egentligen vill jag helst bara lägga mig och vänta på att den här ungen ska komma ut.
Men det får bli efter denna dag.

Underbart fina skor, bland annat, fick jag av Fredrik.
Fan! Kan fortfarande inte lägga upp bilder. Katastrof.

1 kommentar:

. sa...

Grattis. Hoppas liten i magen också vill fira. Dagen innan Luna föddes så åt jag typ en halv jordgubbstårta för att locka ut henne. Hoppas det funkar på dig med och att du snart har liten i famnen istället. Kram