fredag 31 augusti 2012

MIN DAG

Tre andra bilder ifrån denna, min fredag.
Min ljuvliga frukostbricka med risgrynsgröt och nya Mama inledde dagen. Den här synnerligen regniga dagen!
När jag hämtat Elvira från skolan var vi båda så blöta så det var bara att gå hem och svida om. För sen skulle vi på vidare äventyr tillsammans med Freddan i hans gamla hoods. Barnhämtning i Hägersten och shopping i Liljeholmen. Och framförallt! Den där McDonald's-glassen med kolasås som cravat sen igår!

En jättetrevlig eftermiddag och kväll med mycket buss- och tågåkande och den här gravidkroppen är så totalt slut nu.

Edit!
Jag är medveten om att här inte finns några bilder. Blogger hävdar att jag fyllt min bildkvot. Så fräckt!
Hoppas det går över när den nya månaden börjar.
Och den som vill se mina bilder kan följa mitt instagrammande; malindub.

Inga kommentarer: