lördag 4 augusti 2012

SNOOZE

Klockan är sju och jag blev precis väckt efter två timmars middagssovande. Jag funkar inte längre om jag inte får sova ett pass under dagtid. Tänker på hur skönt det vore om man alltid fick göra det och inte bara som höggravid.

Mest önskar jag att jag var pigg och alert just ikväll och fick sitta på Sveavägen och kolla cruisingen tillsammans med mamma, Göran, Mattis och Bella. Men kroppen säger ifrån. Jag har ju trots allt tagit mig hela vägen till stranden och tillbaka idag. Går idag in i vecka 36 och tror mig uppleva mina första förvärkar just nu. Det finns de som bergfast tror att jag kommer att föda det här barnet FÖRE utsatt datum. Det vore visserligen skönt men jag tror ju att jag kommer följa tidigare trender och gå över tiden (nio dagar med Gustav och sköna sjutton dagar med Elvira). Men den som lever får se!

Ser ni fötterna där nere bakom magen?

Inga kommentarer: