torsdag 30 augusti 2012

DET OM DET

Fredrik har ju gissat datum han också. Och han har en förmåga att gissa otäckt rätt om saker och ting.
Jag ska få värkar den 30:e och föda den 31:a. Dvs imorgon. Enligt honom.
Därför kändes det lite småspännande när jag efter frukost kände av några små förvärkar. Tänkte att jag skulle hjälpa Freddes gissning på traven lite så jag knöt på mig gympadojorna och drog ut i skogen. 45 minuters rask promenad i ojämn terräng, det BORDE göra nytta om det nu är så att det är nåt på gång. Tycker jag.

Och det gjorde det väl. På så vis att jag fick både frisk luft och motion. En del ont också, naturligtvis, men inte så som önskat. Tror jag.

Sitter ute och låtsas att det inte är höst, solen skiner ju och det är varmt. Dricker jordgubbssaft och lyssnar på musik från 2006 ca. Hittade min gamla iPod Shuffle innehållandes en välbevarad musikskatt.

Inga kommentarer: