söndag 5 augusti 2012

SNYTA UT EN STOL

Känns lite trist att det blir så mycket gravidfokus i bloggen just nu, men jag är liksom så himla gravid att det är svårt att bortse ifrån. Det präglar hela min tillvaro nu och kommer så göra fram till dess att lilla fröken behagar poppa ut sitt (förhoppningsvis) lilla huvud.
Och när man är jättegravid då är man trött och grinig och till ingen nytta alls. Skönt att kunna läsa i sina gravidappar som uppdateras vecka för vecka att jag är helt normal. Jag SKA vara sur och gnällig och faktiskt både ledsen och nedstämd nu också. Och om min partner tyckte detta var konstigt då skulle han hänga på sig elva till tretton kilos extravikt och försöka go about his day som vanligt.

Eller svälja en vattenmelon kanske? För det vet väl alla hur smidiga de är att bära runt på. Eller trycka ur sig...hujedamig.

Inga kommentarer: