lördag 10 oktober 2009

OLD NEWS

Jag har läst ikapp mig på lite nyheter. Verkar inte ha missat allt för mycket av värde, men jag fastnar för två saker.
Först och främst det äckliga detaljknarkandet i David Lettermans otrohetsaffär som verkar ha tagit världen med fullkomlig storm och oerhörd häpnad. Det är inte detaljerna i sig som är motbjudande utan moralisternas frossande i dom. Vi har en känd man med makt som har haft en väldigt mycket yngre flickvän. Tydligen har han även tyckt om att klä ut henne till cheerleader.
När ska jag bli chockad? Exakt när ska jag börja rasa?
Jag hade blivit mer förvånad om han inte haft en yngre älskarinna med pompoms. Call the cops. Call me a cynic.

Den andra grejen som absolut fångar mig är det allra senaste om Linda Rosing. Linda Rosing är alltid oerhört intressant att läsa om. Ni har kanske alla redan noterat det här, och jag kommer dragande med gamla nyheter, men Linda Rosing ska förminska brösten
– Jag vill inte stå för det idealet längre. Jag har mognat och känner att självförtroendet sitter inte i brösten. Utan jag vill bli bemött och sedd för den tjej jag är. Så hälsar hon via aftonbladet.
All publicitet är bra publicitet, inte sant? Jag ler och tänker tillbaka på mitt favvo-Linda Rosing-löp: Linda Rosing: Nu vill jag göra porr! Hon hade funnit sitt kall och skulle flytta till typ Thailand och börja spela in vuxenfilm.
Det var tider det. Typ förra året.

Undrar om Linda Rosing kommer till det här inlägget om hon googlar sig själv.
Väl mött!

Inga kommentarer: