onsdag 28 mars 2012

BUCKLE MY KNEES

Dags för lite musik, inte sant? Det var allt för längesen.



Att lyssna och avnjuta. Jimmy Lafave sjunger ljuvlig Dylan. Och det må vara straffbart i vissa kretsar men jag tycker oftast att Dylans låtar är ljuvliga när någon annan sjunger dom. Än just Bob Dylan. De får liksom liv då.



Och! Lite Sugarland, featuring Matt Nathanson. Det absolut bästa framträdandet i CMA Awards 2011. Kanske är jag aningen partisk när det gäller denna grupp, men det må så vara, men den här låten gör mig så glad.



Apropå Sugarland och glädje så går det inte att lyssna på den här för många gånger. Deras Come On Eileen-cover tillsammans med Sara Bareilles. Fullständigt brilljant! Jag kan inte tänka mig hur en stund skulle kunna vara svår när man lyssnar på den här. Jag planerar fanimej att ha förlossningsvärkar med den här i öronen. Och inte önska mig döden en enda gång.

Inga kommentarer: