onsdag 13 juni 2012

DENNA DAG

Det har varit en lång dag. Men en bra sådan, även om jag missade själva avslutningen.
Det gick smidigt på KS och jag hann ansluta på Klevberget för fika med avslutningstårta.
Därifrån gick vi hem och fixade god pastasallad till lunch som vi åt i gassande sol på baksidan. Gustav åkte tillbaka till pappa (och PS3:an) ett par timmar och mamma, jag och Elvira gick ner till stranden. Vattnet var isande kallt men min sjöbjörn till dotter fick vi slita upp efter en dryg timmes blötläggning.

Kvällen har ägnats åt middag och allmänt slöhäng i soffan. Barnen har slocknat och själv är jag trött så trött så trött. Har en dryg timmes väntan på Fredrik nu. Har lite mer födelsedagsfirande planerat. Finns dock risk att han får väcka mig med mun mot mun-metoden. Men det är ju inte så dumt det heller.

Inga kommentarer: