onsdag 30 maj 2007

OUT

Så. Jag gjorde det i alla fall. Den helt nya bloggen är outad. Lång tid tog det inte heller. Det är inte sport att skriva i smyg. Och helt ärligt; mycket få främlingar skulle ha nöje av att läsa mig. Jag tror att de som känner mitt halvneurotiska heltvistade jag har aningen större behållning. Camilla tycker i alla fall om att läsa. Och det gör det faktiskt värt det.
Så bloggen är out. Jag ska försöka, att istället för att se det officiella faktumet som en skriftlig munkavle så är det helt enkelt mitt sätt att klä av mig naken. Rent skrivmässigt. Få är förunnade (hej, jag är komiker också!) the real deal. En man, några enstaka stackars barn. Och grannarna på baksidan. Jag glömmer alltid den där jävla persiennen.

Så. Jag har flyttat hit. Hej alla.

Inga kommentarer: