måndag 30 juni 2008

BOMB! AFGHANISTAN! IT-KRIG!

Ha! Kolla in mig då när jag leker med döden. FRA-spaningsdöden. För ovanstående spås vara ord man ska passa sig väldigt noga för att slösa med i sina mail. Kommer bli nervigt framöver med andra ord. Hur ska man komma ihåg liksom?
Tycker att "folkstormen" (äkta kvällstidningsformulering) mot den här mailövervakningslagen är störtlöjlig. Den slår så hårt mitt i skitnödiga Sverige. Vem tror på allvar att de bryr sig ett dugg om vad Svenne Banan skriver i sina mail. Att han skickar rasistisk dvärgporr till sina arbetskamrater eller skamliga förslag till grannfrun. I think not. Det skulle naturligtvis vara superkul att vara FRA:are och få kolla upp såna grejer. Men det kommer de inte ha tid med. För de kommer att ha fullt upp med att kolla vilka av oss som mailar om
BOMBER
AFGHANISTAN och inte minst, kom igen, nu säger vi det tillsammans;
IT-KRIG!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Men Malin! Hur vågar du?! Tänk om du får hela FRA och FBI och allt vad de heter efter dig nu..! *fniss*

Mamma påstod att jag, pappa och er kock var de enda som gillade sjuka ordvitsar, men av nån anledning kan jag tänka mig att även du och fröken J på ert jobb fnissar åt det citat jag snodde till min blogg häromdagen :)