torsdag 26 juni 2008

FLICKORNA

Carro är helt plötsligt i Turkiet. Med en tjejkompis. Och nu ser jag allt så klart. Det är såhär det känns. Känner att jag skulle vilja söka tröst och stöd hos... Nettan. Men den bron har jag väl bränt.
Alltså allvarligt talat Camilla Jansson; hur nära varandra kan två människor bo utan att se röken av varandra? Kommer du ihåg när vi delade en enrummare och dygnets alla timmar?? Nu kommer jag knappt ihåg hur du ser ut. (jag ser ut som vanligt. minus den där solbrännan för vad är grejen med vädret i det här landet, sommar anyone??) Jag saknar dig Sweetie. Och i morgon ska jag åka båt med jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Raring!! Åh jag har saknat dig så! Trodde nästan du gjort slut...;-)
Men under promenaden i kväll så förstod jag att det inte var så och nu känns allt som vanligt igen! Synd bara att du börjar med att vara borta igen...hmmm.

Föris vid poolen i morgon?

Lördag kväll?