fredag 11 juli 2008

MONKEY SEE, MONKEY DO

Tittar på provtagningsremissen och ser att the good doctor prickat för leverprover. Oh lord. Plötsligt är jag mindre stolt och mer nervös över den där stenlevern jag byggde upp på Kreta (där vi räknade dygnet i dryckesintag snarare än tid - första ölen vid lunch, sista shoten i gryningen).
Men det är ju flera veckor sen nu. Och jag har ju tagit det lugnt sen dess... Skulle det, mot alla odds, uppstå några problem, frågor eller betänkligheter då hänvisar jag berörda instans till min livscoach. Camilla Jansson.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj... Vad görs i helgen då? Själv e jag troligtvis i byn, så hör gärna av dig om ni e hemma!
Kramar

Anonym sa...

Raring, jag finns här för dig det vet du...Och om dom skulle komma att fundera på om dina värden är något onormala kan dom ju alltid ta lite prover på mig och så vips så ser dom att ja men kolla hennes är ju likadana, ja men då så inga problem, kvinnan mår bra!
Det är sånt livs coacher är till för har jag hört.