torsdag 10 juli 2008

TRYCK

Fördelen är att jag kommer få träffa Stenhamra hälsocentrals svar på Dr. McDreamy en hel del framöver. Nackdelen den att det är trist att anledningen är nåt så fruktansvärt osexigt och gammeltantigt som taskig puls och blodtryck.
I morgon - provtagning. För att se om jag har samma bekymmer som min bror. Och det har ju varit helt lätt att komma fram till vad det är...

För det kan väl knappast vara så att jag hade så hög puls... bara för att han är så snygg den där Adolfo? Nej. Jag tänkte väl det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä det kan jag inte tänka mig...:)
Det är liksom inte så den Malin jag känner reagerar på något mörkt och snyggt...hehe
I morgon.....sen kan vi börja räkna och räkna och ja räkna lite till för gå och gå och gå det gör vi ju inte...hör av dig om jag kan användas som taxi på något sätt i morgon.
Sweetie

Linda sa...

Hoppas McDreamy tar hand om dig och att både du och bror mår så bra ni bara kan! Roligt det där med bilen förresten, bara killar som kan göra en sån sak :)