torsdag 10 juli 2008

SMART

Hur långt hann fem pojkar i E-Types ex-bil innan de blev stoppade av snuten? Exakt härifrån och till allén mellan Svartsjö och Kungsgården (han skulle visa bilen för mamma). Då hade de haft farbror blå i häcken en stund. Zeb var den lycklige som fick blåsa i polismannens trumpet. Grönt så klart. Vad tror dom? Att man kör på fyllan i en så fin bil? Pft.

Milla - tack min ängel! Är ju så klart sugen på att cruisa lite i DIN nya bil. Men ni arbetare åker ju så okristligt tidigt om mornarna. Bergis innan Lucas ens varit här och väckt oss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okey då, jag får väl vänta lite till på ditt trevliga sällskap men hör av dig när du ska till metropolen Ekerö så kanske jag är på väg hemåt eller så, det är ju trots allt fredag...

Anonym sa...

Haha en polis i svartsjö..
Jag kan räkna de polisbilar jag sett där på mina fingrar.