måndag 22 mars 2010

IN THE HOOD

Idag fick vi en timme över mellan jobbet och klockan sex när jag var välkommen att hämta Elvira hos hennes kamrat. Så vi promerade runt Stenhamra, Freddan och jag.
Jag har inte gått mitt Stenhamravarv sedan i början av förra hösten, men det kändes som om det vore en livstid sen. Minst.
Det var mysigt att gå runt med Fredrik och visa honom this and that. Små obetydliga saker.
Men ändå får jag ändå känslan av att jag straffat ut mig lite från Stenhamra men jag vill att Stenhamra ska veta att jag är på väg tillbaka.

Vi gick Ramundbacken ner till Klevbergsvägen och det enda jag såg där på min gamla adress som fyllde mig med saknad var Millas bil på parkeringen. Jag ville springa och krama Milla men jag lät bli. På grund av det geografisla läget. Men jag vill att du ska veta hur nära jag var.

Inga kommentarer: