fredag 19 mars 2010

KNEP & KNÅP

Och om jag ska vara helt ärlig så köpte jag även den här boken. För hur skulle jag kunna låta bli när jag väl fått syn på den, utread mellan pekböcker och kokböcker. Tillverka dina egna sexleksaker. Och en bild på en skäggig 70-talsfarbror som sitter och klistrar. Och med den säljande texten:

På fullaste allvar men med glimten i ögat presenteras 50 snabba, enkla och billiga sexleksaker - alla tillverkade av material som du redan har hemma eller köper i järnhandeln eller livsmedelsaffären. Under rubrikerna För honom, För henne, För par och Förvaring hittar du lätt vad du behöver. Sticka, virka, sy och pyssla - det finns mängder av roliga projekt av olika svårighetsgrad, t ex knyt din egen läderpiska och snickra en dubbeldildo. Möjligheterna är oändliga - endast din fantasi sätter gränserna. Humor & Kropp.Inbunden.128 sid
Jag menar, man kan ju alltid ge bort den till nån. Det finns så mycket konstiga typer.

Inga kommentarer: