söndag 26 september 2010

HINDSIGHT 20/20

Vi fick lite sköna flashbacks igår när vi var på Marikas fest. En Söderströmsungdomsfest som var som de fester vi, jag och Mattias, hade när vi bodde här i slutet av 90-talet. Fast att polisen inte kom den här gången. Även om Marika, när mamma Monica sms:ade och frågade hur det gick, svarade; "Det har hänt en grej, polisen är här..." Det  var roligt! Och elakt. Vi förståndiga storesyskon tvingade henne genast att ta tillbaka den falska utsagan.

Och Mattias Bella visade sig naturligtvis vara alldeles fantastiskt rar och trevlig. Mattias tycker väl som vanligt att jag tycker för mycket och bryr mig för mycket, men jag säger bara en sak; She's a keeper! Sen ska jag vara tyst.

Helskön lördag! Som jag betalar lite för idag. Tur att jag inte har några stora planer.

Inga kommentarer: