fredag 8 juli 2011

AND IT STARTS NOW!

Men nu ska jag berätta nåt för er. För en liten stund sen gick jag på semester. Det är inte helt, helt hundra-procentigt eftersom jag ska jobba torsdag och fredag nästa vecka. Men jag väljer att bortse från det och omfamna semesterkänslan helt och hållet. Såna grejer ska man aldrig spara på. If tomorrow never comes, liksom.

Om en stund kommer mina barn. Freddans är redan här. Idag firar den yngste här i huset som fyller sex.
Och på måndag morgon, när Fredrik går till jobbet, då åker jag och barnen till det djupaste av Smålands skogar för en ny runda i vilda västern-parken High Chaparall. Vi åker tillsammans med mamma, Göran, Nettan, Hasse, Lucas, Mattis, Bella och Ludde. Det ska bli hur skoj som helst. Jag kan redan nu höra ljudet av klingande sporrar och vädra the sweet smell of knallpulver.

Men först och främst kamrater; skål för semestern!

Inga kommentarer: