fredag 29 juli 2011

GO MENTAL

Vi närmar oss Kalmar och Ölandsbron. För en stund sen dodgade vi en trafiolycka med en hårsmån. Bilar låg på taket i vägkanten och räddnibgsfordon av alla olika slag fullkomligt strömmade till platsen. Vi fick tillstånd att snigla oss förbi och sen stängdes E22an av helt. Jag hoppas att ingen skadades allvarligt.

Visar sig att gubben framför kanske inte är någon gubbe alls utan en helt vanlig, men skitsur typ 35-åring.
Det visar sig även att han stör sig, inte bara på mitt lilla barn, utan också på min sms-signal. Först tyckte jag att det hela var lite festligt och tänkte låta saken bero. Men så såg han helt fullkomligt galen ut när han vände sig om så jag stängde av ljudet.
In this day and age vet man ju inte vem som packar heat och är på randen av att göra en Michael Douglas i Falling Down.

Jag betackar mig ett liknande scenario. Jag vill ju bara komma fram till min familj på Ålfiskaregatan i Köpingsvik.

Inga kommentarer: