tisdag 29 april 2008

I RUTAN "MYCKET GOD"

Jag fick senaste Madrugada-skivan av raringen Fredrik idag. Jag hade min tidiga dag och skulle lyssna igenom den i en solstol när jag kom hem. Slocknade innan spår fem. Den första halvan kändes inte riktigt lika stabil som förra skivan. Som oxå var någon sorts best of, om jag fattat rätt, och det är ju svårt att toppa. Vet oxå att jag inte kommer få höra något bättre med den gruppen än Majesty. Hur vore det ens möjligt.

Hej hopp. Jag hade lönesamtal med the big boss lady idag. Utan någon större press från mitt håll dock, eftersom jag redan har fått årets lön. Men det är ju kul att gå igenom sina styrkor och svagheter sådär för skojs skull. Hon verkar nöjd med mig och mitt jobb. Inte i den utsträckningen att hon utropade, To hell med 2008 års lön! och kastade in ett par tusen till i potten för min del. Men jag får behålla jobbet i alla fall.

Inga kommentarer: