söndag 28 februari 2010

HEMNÄT

När vi gick runt i godan ro i Helsingfors fick jag ett mms från min fina Milla. "Tror du hon vågade?" stod det. Det tog en stund innan jag fick fram bilden då jag var utomrikes och allt, men när jag väl lyckades fick jag se mitt lilla barn. Ståendes på kanten av Milla och Jannes hustak. En mängd olika känslor for genom min kropp i det ögonblicket. Jag var kanske inte jätteroad av det här tilltaget. Innan jag fick bestämma mig för att snöleken som försiggick på Klevbergsvägen skedde under rigorösa säkerhetsförhållanden med vuxna till hands under hela det här hoppa-i-snöhögs-förloppet.

För Milla ÄR en fantastisk barnvakt. Och vi hoppas, hoppas, hoppas båda två.

1 kommentar:

Milla sa...

Dom hade jätte roligt och självklart så var allt väl bevakat utav mig och Micke!