fredag 19 februari 2010

HIPPHIPP!!

Ibland tvingar Milla sin bästa Nettan att läsa min blogg. I fall när jag har skrivit något oerhört skarpt eller insiktsfullt, detta händer väldigt sällan. Men jag tänkte att det skulle vara lite festligt om Nettan kikade in här och fick syn på sig själv. Särskilt en sån här dag som inte är vilken som helst.


Grattis på födelsedagen Nettan!
Hoppas du har en kanondag!
Och snöskor.
Och PS. Om du snackar med Milla. Hälsa att det skulle vara trevligt om vi kunde ses allihop nån gång och ta några festliga drinkar. Och prata en smula om livet.
Det hoppas jag på.

3 kommentarer:

Milla sa...

Ja stort grattis till Nettan idag!! Kul att se att du också varit i Rom med Nettan och druckit smarriga drinkar :)

Malin sa...

Ja, Rom ja. Vilken drömresa det var!
Nej, jag tog den snälla bilden helt enkelt. Även om Nettan ALLTID är snygg.

nettan sa...

Åh nu fick jag skriva om! Man behövde visst ett konto :-(. Men nu är det fixat(känner mig grymt high tech, om det nu stavas så) Jaa...jaa. Milla tvingade mig återigen att läsa bloggen, undrar varför (ibland kommer jag faktiskt ihåg det själv).
Tackar för uppvaktningen på min lilla lilla årsdag. Har nu kommit upp i en aktningsvärd ålder där siffrorna inte nämns..Phu!
Smarriga drinkar med mkt grönsaker och slisk, är alltid gott!
Ha det gott och ta hand om dig och familjen!!!