måndag 25 april 2011

NÄR VI ÄR TILLSAMMANS

I januari skrev jag det HÄR inlägget med mina spekulationer om den kommande säsongen av Så Mycket Bättre. Musikprogramserien där svenska artister tolkar och hyllar varandra.

Nu börjar det dyka upp namn som är färdigförhandlade till sommarens inspelning. Två av dessa som är klara finns med på min "Jag-hoppas-inte-de-här-kommer-vara-med-lista". Dessa är Thomas Ledin och Eva Dahlgren. Känns inte spännande någonstans.
En tredje som är bokad kan jag inte förstå att jag kunde glömma att ta med på den listan. Mikael Wiehe. Honom finner jag direkt otäck.

Även Lena Philipsson kommer att vara med. Henne hade jag med som bubblare, där jag inte kunde avgöra om det var bra eller mindre bra.
Utöver dessa är Laleh och Timbuktu med på Gotlandståget.

Jag gillade förra omgången. Men jag är i nuläget inte såld på det här gänget.

Inga kommentarer: