tisdag 1 december 2009

HARU LEG?

När man går in på aftonbladet.se och ser att den översta bilden är taget ur något sorts sportsammanhang då kan man vara säker på att inget av värde har hänt i världen. Om toppnyheten handlar om ishockey - hur intressant kan det då vara att läsa de underfallande artiklarna. Oftast bryr jag mig inte ens om att ta reda på det men nu ikväll scrollade jag lite trots allt.
Och då kan jag läsa mig till att Fadde rasar. Dörrvakts-Fadde rasar på äkta kvällstidningsmanér. Han är upprörd över att Arla på sina mjölkpaket liknar dörrvakter med dinosaurien stegosaurus. Att de båda är (var) korkade med stor kropp och liten hjärna.

Själv tycker jag att det här är fantastiskt roligt men hänförs av två saker. A) att Aftonbladet över huvud taget tycker att detta är värt att skriva om. Och B) att Fadde faktiskt kan läsa.

Inga kommentarer: