tisdag 29 december 2009

ON PUBLIC DEMAND

Jag fick den här i julklapp. Någon i min omedelbara närhet är oerhört uppmärksam och snappar upp små subtila saker jag häver ur mig i tid och otid. Som typ, ÅHHHH, Robbie live at the Albert - den är så himmmmmmla bra men jag har bara sett den typ EN gång hemma hos Milla och jag skulle verkligen vilja ha den!
Sådana subtila saker.

Så jag fick den (tillsammans med Inglorious bastards/erds-filmerna som Fredrik har recenserat här) och jag har nu avnjutit den i min ensamhet under eftermiddagen.
Det är, i sanning, en samling fina bitar han sjunger, Robbie. Det är vackert så det förslår. Även om det inte riktigt är samma sak att se den utan grina, kramas och dricka ansenliga mängder alkohol tillsammans med Milla under tiden.

Men det blir kanske tillfälle?