onsdag 9 december 2009

GWR

Idag var jag med Elvira på biblioteket (jag har hunnit med mycket idag) och jag roade mig en smula med att läsa i Guinness rekordbok. Och fann en del märkliga rekord. Som der här. Om killen vars dröm äntligen gått i uppfyllelse. Efter sexton år. Drömmen om att skriva ut räkneorden 1 till 1 miljon. På skrivmaskin. Grattis världen!

Och det här rekordet. Jag hCentreraar liksom fått för mig att rekordsättande ska vara lite festligt sådär. Ni vet, människor samlas, man hurrar och peppar nån mupp som ska käka så många kex som möjligt på en minut osv. Men det här. Hur peppande man det här gänget? Nu jävlar klättar vi upp på berget och sätter rekord grabbar!!

Jävligt märkligt.



Och den här killen. Som stoltserar med sin nya hand. Som han fått påsydd. Från en döing. Alltså jag vet inte. Om jag skulle varit så nöjd med resultatet. Eller är det bara färgmatchningen som är off? Solkysst vs lik. Liksom.



Inga kommentarer: