söndag 13 februari 2011

CHILL

Kom hem nu, till en innetemperatur på 14.7 grader. Vilket är en grad varmare än imorse, och en ren dröm i jämförelse med utetempen. Idag har jag frusit mer än nånsin förut i mitt liv. Det var en lång, lång bussväg till Naturhistoriska och Cosmonova idag. När bussen kom för att ta oss mellan Danderyds sjukhus och Universitetet var jag precis på väg att börja grina - tänk att det kan göra så fantastiskt ont att tappa känseln i kroppen! Och när vi promenerade den sista biten kände jag inte mina underben och fötter alls, det var lite otäckt. Men det gick. Typ fyra timmar i kollektivtrafiken för 45 minuters filmvisning på Cosmonova. Varav jag sov tjugo.

Bra dag kan man tycka. Och den är inte över än! Snart kommer Fredrik hem då kanske vi kan få upp temperaturen till minst 16-17 grader.

Inga kommentarer: