fredag 18 mars 2011

FÄSCÖN

Egentligen borde jag visa med en bild, men det visar sig att jag har lite självrespekt kvar. Istället ska jag berätta om dagens, eller rättare sagt kvällens, outfit.
Det finns de som klär upp sig om fredagkvällarna, ger sig ut på byn, hoppas på att få ligga eller vad det är nu är man siktar på.
Själv har jag radhus, man och fyra barn i olika åldrar utfördelade på våra två plan. Jag har trots allt tagit en dusch och det här är vad jag nu har på mig,
Svarta haremsbyxor - HM
Gul tunika (nattlinne??) med papegoja eller nån annan jävla fågel på - KappAhl
Tokrosa chenillesockor - City Gross
Jättestor morgonrock i fleece - Freddes

Jag är så sjukt het. Uppkrupen i soffhörnet när barnen tittar på film och går bananas över fredagsmyset. Det är fantastiskt skönt!

Och det där med liggandet. Det är jag inte så orolig över.

Inga kommentarer: