onsdag 7 november 2007

071107

Förlåt Milla, jag är en usel bloggare just nu. Men nu ska jag skriva lite om din man. För jag skulle offra nån sorts kroppsdel för att vara Janne Jansson ikväll. Han är ju för guds skull på plats i Kentucky, som en annan utrikeskorrespondent, och får kolla på CMA-galan live (på tv alltså) tillsammans med ett sexpack bud. Satan i gatan, vilken lycklig man.

Mindre lyckligt, faktiskt fruktansvärt tragiskt är att vi fick ett dödsbud ikväll. En kompis till mina föräldrar omkom i en olycka på sin arbetsplats här på öarna idag. Så onödigt, kan man känna. Och det bevisar än en gång att livet är kort och man bör leva därefter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag vet, han sa att du sagt att du velat vara han just nu. Lite avis är man ju...Tycker att han varit bora länge nog nu och så är det bara halvtid typ. Men men...

Ser fram emot ditt nästa inlägg i alla fall :-)!