måndag 26 november 2007

PASSA SIG

Joel och jag var hos snuten i Solna idag och fixade pass. Det tog ungefär 3.15 sekunder. Och förra veckan fick jag mitt leg. Jag har inte haft giltig legitimation på över sex år. Jag börjar nästan bli som en riktig människa nu.

Men det är kul att man blir så snygg på passfoton i alla fall. Johan gör nån grej på foton för att inte le. Han kniper med munnen så att han ser ut som en bulldog. En terroristbulldog i det här fallet. Han ser helt livsfarlig ut. Men han tänker att till en del utvalda länder i mellanöstern kommer han inte ha problem med att komma in i alla fall.
- Welcome home son, kommer de säga och krama om honom. You have been missed. Here is your suicidebomb.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du skaffat pass? Ska du åka utanför Sveriges gränser?! Va spännande!! Vart ska du/ni?