lördag 31 december 2011

THE END

I nyårsgåva ger jag er mitt sjuka och osminkade fejs, direkt från sängen.
Jag kunde inte jobba idag, men jag försökte åtminstone ta mig dit. Tog på mig kläder och lite smink och tog alla mina mediciner. Alltjämt skakande och kallsvettandes.
När jag kom ner till bilen där mamma och Göran väntade var jag helt färdig och på sammanbrottets rand. Så mamma gjorde det som mammor gör, skickade mig bums hem i säng igen. Så här är jag. Igen. Fortfarande. Fem dagar med feber. Är det inte lite stört?

Men det är nyårsafton och visst önskar jag att jag hade mina barn hos mig. Att vi kunde fira tillsammans med mamma, Göran, Mattis och Bella i Färjestaden. Eller med pappa, Kerstin och farmor i Skaresta. Men i det skick jag är skulle det nog inte vara roligt för nån.
Nästa år kanske.

GOTT NYTT ÅR ALLA!!
Må 2012 få en en flygande bra och frisk start!

Inga kommentarer: