söndag 9 november 2008

FLY MIG EN FANCY HEADER, NÅGON. JAG TROR DET SKULLE HJÄLPA

Inte mycket som händer på den här sidan inte. Precis som med resten av tillvaron just för stunden.
Har snurrat runt bland andra, för mig helt okända, människors bloggar i ett par timmar. Läst och läst. Och de är alla kvinnor. Och någon har cancer men vimlar ändå. Någon är någon annans älskarinna och har paljettklänningar och trollar med ord och bokstäver och någon annan har ett fantatsiskt jobb och ett hem to die for. Och de skriver så det hörs och de skriver så det känns och jag blir helt bitter och tänker. The fuck am I doing this for?

Jag lägger dom bland mina favoriter. Men jag länkar inte i bloggen. För jag är ego, och ni som är kvar, ni kan väl stanna ändå. För hur det än är så brukar det bli bättre.

Inga kommentarer: