onsdag 26 november 2008

Y'ALL SHOULD COME


Nu har gjort den där utlovade Facebook-grejen om vår julfest den 28:e december.

Men jag vet att den kan finnas en och annan, hur konstigt den än låter, som inte har Facebook. Och som jag inte träffar sådär till vardags (Bodil - jag tänker faktiskt främst på dig och Jörgen, men ni är väl uppe i lapphelvetet då...) så då är detta riktat till er;


Söndagen den 28:e har Johan och jag en liten julfest, sådär i efterskott och i förskott vad gäller det nya året. Vi drar igång vid tretiden och håller på så länge vi absolut kan.

Vi kommer köra med Secret Santa och grejer, så för att få info om detta och annat, ring eller maila. Jag finns där jag brukar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min vän vi är inte i lapphelvetet utan på Lanzarotehelvetet alltså den 28/12 så vi blir utan fest i allafall hur man än vrider och vänder så har man arslet bak och det är ju en javla tur eftersom det är sååååååååå stort