onsdag 26 november 2008

HÄXORNA PÅ KLEVBERGSVÄGEN


Och så har jag fått träffa min kära, kära Milla idag. Äntligen. Hon var vackrare än nånsin och det kändes så fint och bra. Gissa om det kommer kännas ännu bättre på lördag när vi ska värma upp inför stundande advent med säsongsbetonade drycker.

Vad jag menar är att vi ska mysbaka med barnen, laga en fin middag, kanske att avnjuta densamma med ett glas vin. Det beror så helt på hur vi känner oss.


Vi är just ett par snygga häxor.
Och åhh, oooh, just det. Fick låna ett gäng splitternya skivor som Millas frånvarande äkta man handlat hem från det stora landet i väst. Taylor Swift. Sugarland. Rascal Flatts. Jeez, musik så som den ska låta.
Just nu sjunger Rascals I'll be home for christmas acapella i mina öron. Där jag sitter bland doftljus och hyacinter i min lilla hörna. Det är här jag hämtar min kraft. Inför nya klipp- och klistrardagar på arbetet.

1 kommentar:

Milla sa...

Jaaaa det var så fint igår...blev så rörd av att du tog dig tid att kommer över en stund till en liten ensamstående mamma...:)
Ja på lördag kan vi umgås hela dagen och hela kvällen, och då ska vi ha det mysigare än mysigast!!