tisdag 16 december 2008

OH HOLY NIGHT, WHEN CHRIST(S) WAS BORN

Här har man gått och väntat på att två små bebisar ska komma i december. Och imorse fick jag två sms efter varandra.
Mikaela och Kastro fick sin pojke igår kväll, en lite dryg vecka över tiden. På så vis blev jag moster, om än styvvarianten, på min egen mosters födelsedag.
Den andra lilla decemberpojken är Helenas och hennes Johans. Helena och jag som under gymnasiet seglade under Nobody's wife-flagg. Nu sitter vi båda officiellt i skiten. Men det är ljuvlig skit, Helena. Mestadels är det ljuvlig skit.
Stora, stora GRATTIS till båda nya familjerna i alla fall. Och jag är nu sjukt sugen på att snosa på bebishuvud. Ingen säger nånting om det till Pernilla bara. Hon har mig under ständigt titta/lukta-på-bebis-förbud. Tror att det ska hjälpa. Pft. Johan gick runt här i går och snackade om fler ungar. Som om han inte hade nog med problem redan...
Jag ska bara fixa lite grejer först...

1 kommentar:

Anonym sa...

Har Helena fått barn nu?? Men vad roligt!! Hälsa henne från mig! Kram.../Mia