tisdag 12 januari 2010

BABY BLUES

Igår tittade vi på Familjen Annorlunda på TV4 där man får följa familjer med extremt och löjligt många barn. Och jag vet ju att här handlar om gränslösa familjer som mer eller mindre tappat greppet och i högsta grad sina preventivmedel.
Men ändå blir jag lite sådär drömsk och det börjar genast pratas om att det ska sättas småbarnsfilter på TV'n för min del och det är definitivt inte bra för mig att se såna här grejer osv.
Jag kan inte hjälpa att jag är något helt vansinnigt småbarnskär. Jag skulle vilja ha småbarn jämt! Men det borgar ju för en del bekymmer då ingen ännu uppfunnit den här frys-dina-barn-i-tiden-grejen. Dom växer liksom. Och därför har jag sansat mig till endast två.

Men å andra sidan har jag ju tid på mig. Herregud, jag är ju inte ens trettio än.
På flera månader...

Inga kommentarer: