torsdag 14 januari 2010

GREETINGS

Idag har jag även hunnit följa med Gustav till skolsköterskan för att få sin andra grisspruta. Det gick bra. Gustav tycker att det är "skönt att att få sprutor, jag vill ha fler," så egentligen var väl min närvaro helt överflödig. Men jag tycker att det är lite mysigt att besöka min gamla skola och det här väntrummet där jag själv suttit och varit pirrig i min forntid.

Skolsköterskan nu för tiden heter Lena och är en gammal arbetskamrat från kortis. Hon ville att jag skulle hälsa till alla bekanta, vilket jag gissar betyder just kortisfolk. Så om det är någon av er som fortfarande läser; Syster Lena A. hälsar!

1 kommentar:

Caroline sa...

Tack tack!
Jo, det där väntrummet kommer man ju ihåg!
Har jag berättat för dig om min egen skolsköterskeberättelse...? (förmodar det, det var ju stort...) Hejja KOrtis!
och hejja Gurra, utan tvekan världens bästa gudson - och en en skolsköterskas högsta dröm - ett barn som tycker att det är SKÖNT att få sprutor! Hatten av till G!