måndag 4 januari 2010

NYÅRSBILDER

Här är några av de sista bilderna som togs under 2009
Fantastiskt stiliga män i slips. Två av mina absoluta favoriter faktiskt.

Och här är den tredje.


Elvira och Totte delar på chokladmoussiga vispar.

Kerstin rejsar över fältet på Nevada.




En sneakpeak på hur det såg ut innan Fredrik drogs iväg på miniskidor efter Ida och Larry. Filmer och fler bilder kommer snart i hans egen blogg.




Pappa smörar lite för isdrottningen Nevada.





Kerstins föräldrars nya och fantastiskt rara lilla hund Sickan var på besök.
Som ett litet lamm var hon. Ett lite gnälligt lamm.






Kallt var det i alla fall. Så kallt att till och med de hårdaste hårda var tvungna att ha mössa.
Men som Leffe sa när jag stod och speglade mig;Vad håller du på med? I Skaresta kan man ju se ut hur fan som helst.
True that.







1 kommentar:

Fredrik sa...

Jag vill bara passa på och klargöra en sak! Malins pappa har INTE handen i min byxa!! Det är inte därför han står där med en himmelsk min, utan för att det var en mycket trevlig kväll, med god mat, god dryck i gott sällskap ;)