söndag 31 januari 2010

BONUS

Igår hade mormor kalkonmiddag för hela släkten. Det var trevligt och gott även om vi var en smula slitna. Inte lika mycket som Mattias och Emmelie dock, som gick och lade sig tio på förmiddagen när jag och Fredrik gick upp och ut och shoppade.
Anyways. Jag fick låna med mig barnen. Det är en av alla nya grejer man gör post separation. Man måste "låna" sina barn om det infaller grejer under tid som inte är ens egen med. Vi har dock inget problem med att vara tillmötesgående på den punkten.
Roligt var också att jag även fick låna med mig Olivia och Emilia. Jag har saknat dom och det var härligt att få lyssna på Olivias tonårstugg och Emilias tokskratt för en kväll.
Jag hoppas på mer sånt i framtiden. För oavsett hur det är med läget i världen så är de två fantastiskt bra tjejer och jag tycker mycket om dom.

Inga kommentarer: