lördag 1 september 2007

GONNA PARTY LIKE ITS MY BIRTHDAY

Att vakna upp som 27 är rätt snarlikt att gå och lägga sig som 26. Men det är så sant. Klockan tickar. Och skulle jag nånsin glömma det är det tur att man har rara vänner som Janne Jansson som kan påminna mig (men det blir en straffshot på det, believe you me).
Johan har gjort en fantastisk sladd-dragning genom, under och över huset så att vi kan ha både bubbel i poolen och infravärme och nu skrubbar han utekylen. Det blir en bra kväll det här. Jag tror det. Vi ses på nedre. Där det händer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Malin!!

Hoppas du får det kul ikväll! Många kramar
/Mia B (som läser din blogg varje dag!) :-)

Anonym sa...

Det känns som om det kan ha varit ordentligt roligt på den där 'lugna hemmakvällen med några drinkar' och jag känner mig endast nååågot irriterad att jag var hemma med mormor och hennes syster igår kväll för att ladda för att jobba 7-22 idag.... Var jag inte bitter och cynisk innan..... //ähum. från bitterfittan.