onsdag 9 september 2009

KOMEDI

Jag har inte läst Stieg Larssons böcker. Tycka vad man vill om det. Jag försökte mig på Män som hatar... en gång, men kom inte så långt innan jag störde mig på något och la ner det hela.
Nu går det ju inte en dag utan att man hör någon tala om att de sett filmatiseringen av just samma bok. Män som hatar kvinnor.
Jag har inte varit särskilt intresserad av den heller. Jag har som regel att inte bli det av saker som svensk media hypat. Så som man gjort till den milda grad med den här mannens verk.

Men nu ser jag på aftonbladet att man kan få se exklusiva klipp från film nummer två i serien. Flickan som lekte med elden.
Mitt intresse är måttligt. Tills jag ser att Paolo Roberto är med i filmen. Och skådespelar.

Ett stort steg för Paolo. Ett platt fall för trovärdigheten. Vilket skämt.

Inga kommentarer: