söndag 29 november 2009

SOM UTLOVAT


Jag väntar på bussen vid Tappström. En smula kissnödig och förväntansfull. I ipoden har jag just i denna stund Carrie Underwood - The more boys I meet, the more I like my dog. Kan ni tänka.
På fötterna har jag splitternya stövlar. Oerhört nöjd med dessa men definitivt inget man går hem från Svartsjö i så jag har ombytesskor i väskan - min fantastiskt stora handväska.


I Brommaplan var jag desto mer pirrig och fylld av feststämning (Breezer) så jag kilade in på Pressbyrån och återupptog en gammal synd. Men det var inte så gott och jag fimpade i stort sett omedelbart. Så fort tunnelbanan kom i alla fall.


Italiensk restaurang i Gamla Stan. Med tillhörande sedvanlig rutig bordsduk och rödvinsflaska. Konversationen flyter alldeles utmärkt och ögonen tindrar ikapp med de tända ljusen.


Hemma i min säng igen. Tillsammans med David Duchovny och första säsongen av Californication. Det, mina vännver, kan inte sammanfattas som annat än en fantastiskt trevlig kväll.





Inga kommentarer: