tisdag 23 november 2010

CHEESE!

En annan rolig bildserie jag hittade. Jag gillar att ta såna där lökiga facebookbilder. Ni vet, som man tar av sig själv, sig själv och barn eller som i det här fallet, sig själv och sin partner. Vi har en hel del såna bilder på mig och Fredrik, många av dom är riktigt bra. Och detta är en bedrift i sig ska jag tala om, för han gör det sannerligen inte lätt för mig.

Låt mig illustrera.

 Bild 1. Den kloke hade gett upp redan här...
 Bild 2. (Här hade vi igår en festlig diskussion. Fredrik tycker att han liknar den där snubben i Narnia som är hälften bock och hälften man. Jag tycker att han liknar Hugh Grants sunkige inneboende i Notting Hill. Därom tvista de lärde...)
 Bild 3. Envis jag är...
 Bild 4. Han försöker inte ens...
Bild 5. Men vi har ganska roligt ändå.

Inga kommentarer: