torsdag 4 november 2010

KUNG KARL GUSTAV

Igår var det bloggtorrt. På grund av att vi var i Vällingby och firade Gustavs födelsedag lite i förväg. Han hade shoppingdag med mormor och Göran, och när jag slutade jobbet anslöt jag mig till gänget. Gustav hade själv fått välja om han ville att jag skulle köpa överraskningspresenter eller om han ville handla själv. Han valde cash så vi gjorde Vällingby Centrum tillsammans. Han köpte DS-spel, Beyblades och en ramp till nån sorts liten trickcykel han köpte tidigare under dagen.
Sen åt vi middag och tårta hemma hos morbror Mattis, där Fredrik och Bella också dök upp senare under kvällen.
Imorgon firar vi Gustav en gång till här hemma. Då har vi alla våra barn här och ska göra lite mysmiddag. Hans riktiga födelsedag är på lördag och den firar han med pappa.

Nio år är han snart, min förstfödde. Jag skulle kunna skriva något här om hur rysligt fort tiden går. Men då känner jag mig bara ännu äldre, så jag låter det vara.

Inga kommentarer: