lördag 29 januari 2011

DICE

Och idag då? Jodå. Det finns en stakad plan.
Vi har idag tagit oss ända till Ekerö Centrum och inhandlat middag, vin och en samling vårblommor. Dags att byta ut julstjärnorna mot våreld och bunkra upp med tulpaner.

Sen har vi umgåtts en stund med mamma och Göran. Vi har druckit Coral Beach, färgat mitt hår och gjort slag i saken angående ett par pricy gummstövlar. Vi har även drömt och rekat en del om Kreta 2011. Vi har sagt att det inte ska bli någon resa i år, men det är svårt att släppa tanken. Mamma fyller trots allt 50 i september.

Nu målar jag naglarna, för den som för anteckningar. Ikväll blir det mysmiddag med Fredriks kompis Jonas och min dito Milla. En trevlig kvartett är vi och jag tänker mig lite vin och spel. Och jag ska försöka tygla mitt dåliga speltemperament och inte bli sådär arg som jag blev sist jag och Fredde spelade. Vi har trots allt gäster...

Inga kommentarer: