måndag 17 januari 2011

LUV YA

Vilken fantastisk kväll!
När Fredrik vill att man ska följa med till stan då gör man bäst i att göra just det. Även om jag initialt hellre ville gå hem och städa och dö i soffan än följa med till Gamla Stan för att köpa nya örhängen till honom.
Men jag var klok som följde med. För det visade sig att han hade bokat bord på snajdig italiensk restarang på Söder. Där åt vi helt fantastiskt god femrätters avsmakningsmeny med tillhörande rödvin. Jag har ikväll ätit en mängd olika saker som jag aldrig smakat förut. Varav majoriteten jag även hävdat att jag inte tycker om. Så funkar jag, men nu är jag överbevisad - och lyrisk!

Den som är intresserad av sådana detaljer som jag har glömt bort, dvs restaurangens namn, adress och vad vi åt mer i detalj kan läsa det i Freddans blogg imorgon. Gissar jag.

Inga kommentarer: