tisdag 8 november 2011

BERTIL 7

Hörrni, vad festligt det är! Har ni sett reklamen där Leif Loket Olsson gör reklam för Bingolottos 20-årsjubileum som går av stapeln den 17 november? Det säljs biljetter för fullt till detta spektakel där alla gamla programledare ska vara med och det ska tävlas i gamla högvinstgivande Bingolottofeatures.

Jag och Fredrik har aldrig spelat men vi känner några som är riktiga Bingolottorävar. Mattis och Bella. De älskar't, och jag tänker att det här är ju ett för bra tillfälle för att missa. Kanske kan vi ses den 17:e och spela?

Göra en helkväll av det, så att säga.

1 kommentar:

ViLtyRa sa...

Å jag bara visste att det skulle komma när jag såg rubriken! Det är klart att vi måste! Jag har redan bunkrat upp med 4 lotter, såklart.
Man vill ju liksom inte stå där när det småller utan en lott.
Puss pårej