söndag 6 november 2011

HIPP HIPP!

Idag är det den 6 november 2011 och det är en stor dag. På denna dag, för tio år sedan, föddes min son. Min älskade lilla stora Gustav. Tre minuter efter midnatt kom han äntligen ut, efter 72 timmars kämpande. De där dygnen mellan fredagen den andra november och natten till den sjätte är på en och samma gång både det värsta och det bästa jag har gjort i mitt liv.

2001-11-06
 Splitterny Gustav Karl Axel Dubois. Och en lika ny mamma.

 Min chubby baby

 Hemma hos mormor. Såna här tjockgosiga bebisar kan ju faktiskt vara det bästa som finns.
Och jag ser ut som om jag har klätt ut mig... men det var nog bara en storts period.
Gustav har alltid älskat att hänga med morfar. Här är de i Hästhagen, Skå, tillsammans med Bamse.


GRATTIS PÅ 10-ÅRSDAGEN
ÄLSKADE UNGE!! <3

Inga kommentarer: