tisdag 8 november 2011

LIFT ME

Idag gjorde jag nåt som jag inte gjort...sen sist? Inte på bra länge i alla fall.
Jag handlade från Tv-Shop. Det är ju nån sorts varning på det, men jag gjorde det i alla fall.
Nu gissar ni alla att det handlar om något sorts träningsredskap, men icke. Det vore ju tragiskt gjort av mig i så fall, då jag sålde iväg med senaste inköp därifrån (orbitrek:en) till Tina bara häromdagen.

Nej, inget träningsredskap, men det handlar fortfarande om att trolla med kroppen, och i det här fallet med tuttarna.


En Genie Bra (eller snarare tre) har jag köpt. Som ni kan se på bilden här ovan så är en genie bra vad alla kvinnor önskar sig.
Ni kan tänka er hur reklamen låter;
Har DU också tröttnat på bh-band som skär in i huden?
Har DU också tröttnat på krångliga spännen?
Har DU också tröttnat på sömmar som syns genom kläderna?
Har DU också tröttnat på kupor som inte håller måttet? Osv, osv.

Det är ju klart att jag måste ge den en chans, särskilt när jag ser hur jäkla glada alla de här brudarna i olika storlekar är. Superlyckliga i sina genie bras. Som håller in och håller upp och formar där sig formas bör och inte syns alls där de inte alls bör synas.
Fantastiskt, inte sant?
Jag sätter allt detta i relation till mina egna astronomiska mått och inser att denna mirakelprodukt troligtvis inte kommer möta mina förväntningar. Men när det gäller bröstlyft är jag villig att pröva allt utom kniven. Mest för att det blir så dålig stämning här hemma när jag tar upp just det ämnet.

Men jag lovar att rapportera om genie bh:ns genialitet (eller brist av densamma) så fort jag får den i min ägo.

1 kommentar:

. sa...

Har själv funderat men hitills tänkt att. ähhh reklam= total bluff.... men visst, skulle den utföra mirakel så kan du väl skriva lite om det så man kanske kan omvärdera situationen.
kram